7 Nisan 2012 Cumartesi

Okuduğum Kitap

Bu aralar düne  kadar okuduğum kitap aslında '' Boş Yere Süslenme '' idi . Ama sorun okuyamamamdı.
Sıkıldıldım kitaptan. Ne kadar zorlasamda 70 sayfadan ileriye gidemedim.
Çoğu kişi hakkın da iyi yazılar yazmış ama ben beğenmedim.
Çok okumak isteyerek almıştım arkadaşımdan ama maalesef  okuyamadım.







Şimdi yeni bir kitaba geçtim. Bu kitabı çok severek okuyorum. Yılmaz Özdil'in okuduğum ilk kitabı. Daha dün başladım. Ama ben bu kitabı çok çok çok severek okuyorum. 
Demek istediğim şeylere tercüman olmuş gibi..





Bu günlük bu kadar sizi seviyorum !



2 yorum:

  1. hayret boş yere süslenmeyi ben çok severek okumuştum.. o da başka çok severek okuyan bir arkadaşımın tavsiyesiydi. bir de devam kitabı var dertler şarabı sever diye onu da sevmiştim :) belki genelde okuduğun tarzda bir kitap değildir, olur öyle arada :D

    bana da uğramak istersen:
    edankb.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Devam kitabının adına bayıldım :)

      seveseve gelirim :)

      Sil